BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

::chuyacitucanacini::

My Photo
surianiamin
>>saya adalh seorg perempuan<< >>menjadi seorg yg berjaya dalam hidup serta dapat membhagiakan kluarga itulah mtlamat saya<< sekian terima kasih
View my complete profile

Saturday, April 23, 2011

dalam khidupan perpisahan dn pertemuan adlah adat sbgai mnusia biasa yg mnumpang di buminya..mcm tu jgak lah aku...rasanya mcam baru smalam aku berdaftar di IIC ni..mcm baru smalam aku berknalan dgan korg smua....kngan tu msih sgar di ingatan stiap yg terjadi akan aku selit jadi kngan kita...aku abadikan mnjadi sbhagian dri hdop aku....pada 19/3/2011 adalah hari yg pling sdih spanjang 3 taun aku kt gombak...hari terakhir aku mnjadi ahli rumah a48...aku rasa mcm mimpi jer..kt kpala otak aku x tau pk apa dah..dh x ada air mata yg aku nak titis kan lagi...bnyak sgt kngan kt stu smpai x snggup kaki nk nak mlagkah pergi..tapi aku cekal kan jgak haty ni untuk tinggal kan kawan2 yg aku syg..rumah dan kolej...arghhhh...knapalah skejap sgt masa tu berlalu...apape pon thanks a lot for the last sweet memory...x tau lah apa yg x kne dgan aku smpai beg duet aku pon tercicir ..hurmm nmpak sgt aku x ikhlas nk pndah...akhirnya aku bertekad untuk hidup berdikari...aku ambik kptsan untuk bekerja...akhirnya apa yg aku nk dpat..aku mndapat kerja sbgai gru di tadika alhannah di kajang perdana..kat sni aku d brikan rumah transport pon ade..keadaan pon agak slesa...mula2 mmg agak sunyi lah hdop aku kat cni..maklumlah aku kan pkerja baru...x tau pape lagi...sminggu pertama tu mmg aku rasa mcm nak lari blik tg.malim jer....tapi aku cekal kan jgak haty ni bertahan..alhamdullilah skang dh sbulan aku kat cni..skarang smuanya dah smkin seronok...kerja pon x lah berat sgt..aku dah mula rasa stabil..bru sminggu kerja cni aku dh ade aktviti dgn bdak tadika tu..mlawat ke kl..huhuh g planetarium n klcc...aduhh pnat nye x tau nk ckap mcm mana mklum lah jaga budk2 kecik...kat cni aku yg pling muda huhuhu yg lain smua akak2 err sgan jgak lah...sbb aku ni jnis happening sket tapi skang kne lah control...spnjang aku kat cni aku x pnah pk pon macm mana dgan hari esok yg aku pk kngan smalam huhuhu....padsa 17/4/2011 akhirnya result aku kluar..alhamdullilah pointer aku sem last tu pling terbaik pnah aku dpt....cuma kseluruhan cgpa tu rendah sket hurmm...tapi pape pon aku bersyukur....cuma skang ni aku tgah pning nk pk sama ade nk kje sni lama,smbung blaja or blik kg cri skolah lain....ntah lah tggu je lah nanty macm mana..harap2 hari esok lbih baik dr hari ni...amin...dan skarang aku rindu sgt dkat mak...mak akak janji nanty nak bg mak plak wet..nk bg mak sng huhuhuh...love u makk!!!!!..ok lah smpai cni je dlu okeh nanty kiter story lagiiii....

0 comments: