BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

::chuyacitucanacini::

My Photo
surianiamin
>>saya adalh seorg perempuan<< >>menjadi seorg yg berjaya dalam hidup serta dapat membhagiakan kluarga itulah mtlamat saya<< sekian terima kasih
View my complete profile

Thursday, April 11, 2013

Family day!!!

family day!!! 12/2/2013 seingt aku dh lama kami x berkumpul bersama 1famly dan raya cina kali ni mak ambil ksempatan untk bqkmpul d shah alam umah aku..knon2nya nk enjoy2lah kt kl..kuaga aku dtg s.a ari sbtu pagi..yg dtg mak,ina,ida,ika,atin,abg,amoi n sepupu aku wan..ila je x da sbb blik kedah..ok mulanya plan ari sbtu tu nk g wetworld,ahad sewe van jaln2 shah alam g ict isnin g tmes square..last2 plan brubh sbtu 2 dtg2 smua brehat,malam 2mandi kolam..esoknya sbelom kuar aku ngan mk g pasar tani..habis mak borng dah pnat blik pas 2 g ambk ida ngan ika kt kl sentral pastu trus g tmes square..adik2 aku ngan sepupu aku msuk indoor game,muka masing2 snok jgan ckp..haha mklmlah x pnh men lg..aku mak n ina plak lpas je g anta adik2 kami g berurut jap,gne msin urt..pas 2 g mkan steamboat kt dubu2..lpas knyang apa lgi kmi g tgok wayang..hantu k.limah 2 x bper best sangt..dkat kol 6 kmi nk g ambk dorang hurmm hampeh x kuar lg..lpas je keluar smua kami brkmpul blik kt mcd..ida belanja 2..huhuhu,tq ida..dkat jam 9 bru smpai umah,uhh pnat..smua tdow kelthan..esoknye pulak ari isnin kami nk g anta ida kt kl sentral..pagi2 lg bdak2ni ilang g mandi kolam,.tpi sbelum 2 g midvelly dlu..nak men bowling,hahaha aku kalah ok..wan juara!!dah men perot lapar mak ngan ida blanja kami kfc,.dah puas jalan main n makan apa lg blik la..smpai kl sentral ida ngan kami bepch dia trus g tnjung..malam 2 pulak ingt kan smua pnat n dmam nk rehat rupenye hebt lg 2 g main kolam lg..ish2 yelah mentang2 sok nk blik dah..mlam 2 smua tdow pnat..dan ari ni pg2 lg smuatdh bgun kmas beg nk blik..ina blik dlu sbb dia blik johor...lpas 2 bru smua blik..sblm blik aku dah diakan sarapan pgi roti telor,keropok,cucur n air teh... dah siap smua dorang pn blik tggal lah aku sorang2..apa yg pntingaku snok tgok adik2 aku happy mk pn heppy!! thanks Allah..

0 comments: